Türelmetlenség

2010.11.04. 13:21

Na jó, akkor azzal kezdem, hogy OK, elfogadom, hogy az összes problémát én magam generálom. Tehát úgy is fogalmazhatunk, hogy ez az egész szorongósdi egy rossz szokás, egy tanult elem, ami nagyon mélyen bevésődött az első pánikrohamok által/óta.

Rendben van, hát ezek a pánik rohamok szép lassan elmútak. A szédülés is szűnt, elég rendesen, s ez a tény megvilágította az összefüggést a szorongással. Ugyanakkor, ha TUDOM, hogy ez így van, ha ÉRZEM, hogy ezt én csinálom, akkor miért nem tudok megnyugodni ténylegesen, miért nem alszom napok, talán hetek óta rendesen, miért vág belém olyan sokszor a szörnyű képzet, hogy: Megőrülök, jajj Istenem, rossz vége lesz!

A tudás és a belátás az nem ugyanaz? A zsigeri tudással van a baj? Nem tudom, s főleg szörnyű, hogy türelmetlen vagyok. Meg akarok szabadulni ettől az egésztől nagyon gyorsan. Miért? Mert kellemetlen, beszűkíti az életteremet. Nem szeretek eljárni ebédelni a munkahelyemen, nincs étvágyam, 5 hónap alatt fogytam majdnem 20 kilót, nem keresem a barátok társaságát, mert kényelmetlenül érzem magam velük, pedig amúgy imádok velük lenni. Ugyanez igaz a családra is. Dolgozom, otthon vagyok és futni járok, a többit hanyagolom.

De álljunk csak megy egy pillanatra. Ha a naphosszat eluralkodó, tárgytalan félelmet, miközben benne csücsülök, megpróbálom kívülről megnézni, azt látom, hogy lám-lám, semmi realitása nincs. Ha ez így van, felteszem a kérdést: mitől is félsz valójában? A válaszom: attól, hogy összeesek/megőrülök/nem tudok megszólalni stb. Erre a válasz: De hiszen ez nem történt meg eddig sem és ezután sem fog! OK, rendben, de akkor miért nem húny ki ez az alaptalan félelem? Próbálok lazítani, mozogni, becsületesen csinálom, akarom a gyógyulást, a kilábalást! Ha ez így van, akkor miért érzem, hogy csak rostokolok egy helyben?

Te, aki idetévedtél a blogra és okos vagy, hát írd le, hogy mi itt a hiba? Tényleg csak türelmetlen vagyok, és előbb utóbb lesz eredmény, vagy valahol még mindíg hibázik a gondolatmenetem?

A bejegyzés trackback címe:

https://spookypanic.blog.hu/api/trackback/id/tr672423024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismaci86 · http://kismaci86.blog.hu 2010.11.05. 18:46:20

Szia!
Szerintem szükséged lenne egy kis kikapcsolódásra. Szó szerint... Menj el valahova pár napra és kapcsold ki az agyad :) Szép estét!

wolfson 2010.11.06. 20:06:45

Jó ötlet, köszönöm, s főleg a "kapcsold ki az agyad" tetszik nagyon. Úgy is mondhatnánk, hogy jól jönne egy reset!

Kismaci86 · http://kismaci86.blog.hu 2010.11.07. 12:06:45

Nem reset-re gondoltam :D Tényleg lazíts és próbáld meg, hogy nem kattog az agyad... Nehéz, de utána sokkal jobb lesz :)

Bebibaba 2011.02.16. 12:34:18

Szia Wolfson!

Nem régen találtam rá a blogodra, és ha lehetséges, szeretném felvenni veled a kapcsolatot e-mailben. Nagyon sokat jelentene nekem, ha tudnék valakivel beszélni a problémámról, mert eddig elég süket fülekre találtam:(

Előre is köszönöm

wolfson 2011.03.01. 11:33:36

@Bebibaba: Bocsánat, a saját blogomat is rég láttam:) Semmi akadálya a kapcsolatfelvételnek! :) kakukk18@gmail.com
süti beállítások módosítása